مشاوره در انجام پایان نامه پروژه و مقاله

پایان نامه و مقاله را خودتان بنویسید و باسواد فارق التحصیل شوید!!!! مشاوره در انجام پایان نامه پروژه و مقاله

مشاوره در انجام پایان نامه پروژه و مقاله

پایان نامه و مقاله را خودتان بنویسید و باسواد فارق التحصیل شوید!!!! مشاوره در انجام پایان نامه پروژه و مقاله

پروژه نرم افزار کاتیا

پروژه کاتیا

انجام پروژه کاتیا، نرم افزار کتیا، پروژه کتیا، نرم افزار کاتیا، اموزش نرم افزار

09033025779
رابط گرافیکی قوی در نورپردازی در هر لحظه و به طور پیوسته و دوران نقشه بدون دوران نوشته‌های آن
هوشمندی در به‌کارگیری دستورات بعد از اجرای هر دستور، دستورات زیر مجموعه آن فعال می‌شود.
مراحل ایجاد ترسیم به شکل نمودار درختی قابل مشاهده و به هر مرحله می‌توان مراجعه کرد و تغییرات مورد نظر را به آن بخش اعمال نمود.
نرم‌افزار کتیا توانایی ترسیم و تحلیل در اکثر گرایش‌های فنی مانند: مکانیک، عمران، تأسیسات، برق صنعتی، الکترونیک، و… را دارد.
ویژگی ساخت مدل‌های مرکب از سطوح و حجم‌ها در کتیا
ویژگی به شکل مجموعه بودن (مجموعه‌ای از توانایی‌ها)
نگهداری تاریخچه تغییرات ایجاد شده بر روی مدل کتیا
این ویژگی سبب می‌شود که در این نرم افزار بتوان عملیات را به قبل برگرداند و یا عملیاتی را حذف و یا بی اثر کرد.
امکان تعریف ابعاد وابسته توسط کتیا
این ویژگی کارایی خود را در مدل‌های  تعریف  کتیا ابعاد وابسته توسط کتیا پیچیده نشان می‌دهد چون وقتی یکی از ابعاد را تغییر دهیم بقیه هم به دلیل پارامتریک بودن تغییر می‌کنند.  کتیا
مشاهده به هنگام تغییرات در کتیا
با این ویژگی می‌توان در هنگام اضافه کردن یک مشخصه تغییراتی که در آینده به وجود می‌آید را به عینه ملاحظه کرد. کتیا
محیط راحت و کارا کتیا کتیا
محیط گرافیکی قوی و کاربرپسند است و طراحی‌ها به خوبی به نمایش گذاشته شده‌اند.
 کتیا  کتیا  کتیامشاهده به هنگام تغییرات در کتیا
با این ویژگی می‌توان در هنگام اضافه کردن یک مشخصه تغییراتی که در آینده به وجود می‌آید را به عینه ملاحظه کرد. کتیا
محیط راحت و کارا کتیا کتیا
محیط گرافیکی قوی و کاربرپسند است و طراحی‌ها به خوبی به نمایش گذاشته شده‌اند.
 کتیا  کتیا  کتیامشاهده به هنگام تغییرات در کتیا
با این ویژگی می‌توان در هنگام اضافه کردن یک مشخصه تغییراتی که در آینده به وجود می‌آید را به عینه ملاحظه کرد. کتیا
محیط راحت و کارا کتیا کتیا
محیط گرافیکی قوی و کاربرپسند است و طراحی‌ها به خوبی به نمایش گذاشته شده‌اند.
 کتیا این شیر از یازده قست اصلی تشکیل شده است که نامهای آنها به شرح زیر میباشد.

1-           پوسته زیری شیر(BODY)

2-           پوسته بالایی

3-           محور (STEM)

4-           فلکه

5-           آبند (GASKET)

6-           مهره تثبیت کننده

7-           مهره راهنمای محور

8-           بوش راهنما

9-           بوش
فصل سوم CATIA با عنوان Drafting  تعداد صفحه : 35
این فصل مربوط به تهیه نقشه های کارگاهی میباشد . 

CATIA V5-6R2017 BASIC
یک پروژه انجام شده در کتیا با عنوان sink   (انجام شده در محیط  Sheet Metal)
10-    واشر
انجام پروژه با نرم افزار کتیا CATIA
نرم افزار کتیا را می توان قویترین نرم افزار موجود در زمینه طراحی و تولید بر پایه رایانه قلمداد نمود.نرم افزار CATIA از مهم ترین نرم افزار ها در حوزه CAD ، CAM و CAE می باشد که نزدیک به صد افزونه دارد که درادامه به بررسی مختصر بعضی از این افزونه ها می پردازیم.

اولین محیطی که در نرم افزار کتیا به شرح آن می پردازیم محیط Mechanical Design است که توانایی پیاده سازی مدل را در دو یا سه بعد به کاربر می دهد.در محیط مذکور بیش از ده محیط کاربری وجود دارد که از قابلیت های آنها می توان به طراحی و مدلسازی سازه ، رسم نقشه ها در دو یا سه بعد ، طراحی جوش و قالبهای پلاستیکی و … اشاره نمود.یکی از محیط های مذکور محیط SKETCHER می باشد که وظیفه آن ایجاد طرح در دو بعد برای مدل می باشد و بنابراین کاربر بایستی ابتدا وارد این محیط شود و اقدام به رسم نقشه دو بعدی برای طرح خود نماید.Part Design  محیطی دیگری است که توانایی استخراج مدل در سه بعد از قطعه ای که طراحی آن به اتمام رسیده است را در اختیار کاربر قرار می دهد.در محیط Assembly Design کاربر اقدام به مونتاژ قطعه ای می نماید که طراحی آن در محیط قبلی صورت پذیرفته است.ایجاد مدل برای یک طرح ورقکاری شده و همچنین محاسبه گستردگی برای ورق به کار رفته از دیگر قابلیت های نرم افزار CATIA است که در محیط Sheet Metal Design صورت می پذیرد.از دیگر محیط های نرم افزار کتیا می توان به محیط Drafting اشاره نمود که توانایی تهیه نقشه در دوبعد و به دو روش را به کاربر می دهد.محیط Structure Design در اغلب موارد در انجام پروژه مهندسی عمران و به منظور طراحی سازه مورد استفاده قرار می گیرد و توانایی ایجاد مدل از طرح سازه را با قابلیت گرافیکی فوق العاده به کاربر می دهد.همچنین طراحی قالب پلاستیک در محیط Mold Tooling Design از نرم افزار کتیا صورت می پذیرد.

دومین محیط در نرم افزار CATIA محیط Shape Design است که توانایی ایجاد مدل برای پیچیده ترین جسم ها را به کاربر می دهد و کاربر قادر است با بکارگیری آن برای طرح را در قالب سطح و رویه اقدام به ایجاد مدل نماید و همچنین در صورت نیاز به حجم مدل ایجاد شده را به حجم تبدیل کند.از دیگر قابلیت های محیط مذکور می توان به دیجیتال کردن دیتاهای سیستم CMM اشاره نمود.

محیط سوم در نرم افزار کتیا محیط Product Synthesis است که از سه زیر بخش تهیه شده است و به کاربر توانایی آزمایش چگونگی مونتاژ و دمونتاژ را میدهد.همچنین کاربر می تواند در این محیط از نرم افزار CATIA اقدام به بهینه سازی و تهیه فیلم و عکس در قالب گزارش بنماید.
ETABS23
معرفی نرم افزار ایتبس ETABS
نرم افزار ایتبس را می توان به عنوان نرم افزاری معرفی نمود که با هدف طراحی و آنالیز سازه مورد استفاده قرار می گیرد. نرم افزار ETABS دارای قابلیت های بسیار گسترده ای می باشد که از جمله آن ها می توان به شناسایی تمامی المان های به کار گرفته شده در سازه اشاره نمود. نرم افزار ایتبس توانایی تجزیه و تحلیل غیرخطی استاتیکی و دینامیکی را دارا می باشد و از پیشرفته ترین پردازنده ها بهره می برد و به همین جهت این نرم افزار با هدف طرح ریزی سیستم های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از نرم افزار ایتبس به موازات بالا رفتن توانایی سیستم های رایانه ای و همچنین توان سیستم های مذکور با هدف تجزیه و تحلیل سیستم های پیشرفته موجب شده است که آنالیز سازه با سرعت و کیفیت بسیار بالایی صورت پذیرد.نرم افزار ETABS دارای قابلیت های بسیار گسترده ای می باشد که از جمله این قابلیت ها می توان به شناسایی المان های به کار گرفته شده در سازه و طبقات به کار رفته در آن ، تجزیه و تحلیل المان پوسته ای و رامپ ها ، انتقال فی ما بین تراز طبقات ، انتقال بارهای ثقلی از کف به تیر ، محاسبه مرکز جرم و همچنین محاسبه خودکار جرم اشاره نمود. همچنین ذکر این نکته ضروری است که از نرم افزار ETABS در طراحی و آنالیز قاب فولادی ، قاب بتنی ، تیر مرکب و دیوار برشی نیز استفاده می گردد.

نرم افزار ETABS توانایی لحاظ تمامی قوانین طراحی سازه را با هدف طراحی قاب فولادی و قاب بتنی دارا می باشد. نرم افزار ایتبس با هدف طراحی قاب فولادی کلیه شاخص های تاثیرگذار از جمله قاب خمشی ساده ، قاب خمشی پیشرفته ، سیستم مهاربندی همگرا و سیستم مهاربندی واگرا را لحاظ می نماید و نرم افزار ایتبس توانایی طراحی قاب های بتنی را بر اساس قوانین شکل پذیری ابتدایی ، متوسط و پیشرفته را دارا می باشد.از دیگر امکانات به کار گرفته شده در نرم افزار ایتبس می توان به امکان تبادل داده در این نرم افزار با دیگر نرم افزارهای تخصصی مهندسی عمران از جمله نرم افزار SAP2000 و نرم افزار SAFE اشاره نمود. همچنین امکان تبادل داده در نرم افزار ETABS با نرم افزار اتوکد نیز فراهم گردیده است و کاربر قادر است از امکان تبادل اطلاعات در حوزه ی بازخوانی و ارسال هندسه و خطوط شبکه بین دو نرم افزار مذکور استفاده نماید. دقت بالای نرم افزار ایتبس در مدلسازی ساختمان واقعی به موازات مدلسازی تمامی المان های به کار گرفته شده در ساختمان از جمله کف و طبقه در مدل و سازه سبب شده است 
محیط Analysis نیز از دیگر محیط های نرم افزارهای کتیا است و تجزیه و تحلیل فرکانسی و استاتیکی روی مدل های یک ، دو و سه بعدی در این محیط صورت می پذیرد.همچنین کاربر می تواند در این محیط قطعه یا قطعاتی که عملیات مونتاژ بر روی آنها صورت پذیرفته را وارد نماید و نرم افزار اقدام به المان بندی و حل با توجه به پارامترهای بارگذاری و شرایط اولیه تعریف شده نماید.
11-    GLOB(کره کوچک)

  کتیا  کتیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.