مشاوره در انجام پایان نامه پروژه و مقاله

پایان نامه و مقاله را خودتان بنویسید و باسواد فارق التحصیل شوید!!!! مشاوره در انجام پایان نامه پروژه و مقاله

مشاوره در انجام پایان نامه پروژه و مقاله

پایان نامه و مقاله را خودتان بنویسید و باسواد فارق التحصیل شوید!!!! مشاوره در انجام پایان نامه پروژه و مقاله

مشاوره انجام پایان نامه مهندسی صنایع

مشاوره انجام پایان نامه مهندسی صنایع
دپارتمان مهندسی صنایع در موسسه امین متشکل از پژوهشگران برتر و فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاه های صنعتی شریف، دانشگاه تهران، امیرکبیر و علم و صنعت می باشد. این دپارتمان در حوزه مقالات ISI ، پروپوزال، پایان نامه و مقالات علمی پژوهشی داخلی آماده ارائه خدمات به دانشجویان و اعضای هیئت علمی در گرایش های مختلف مهندسی صنایع می باشد. مهندسی صنایع در حال حاضر دارای سه گرایش:

مهندسی صنایع- صنایع

مهندسی صنایع-سیستم های اقتصادی و اجتماعی

مهندسی صنایع-مدیریت سیستم و بهره وری

مشاوره و تدوین مقالات,ISC, ISI در گرایش های مهندسی صنایع-

صنایع، مهندسی صنایع-سیستم های اقتصادی و اجتماعی، و مهندسی

صنایع-مدیریت سیستم و بهره وری

اعضای دپارتمان مهندسی صنایع متشکل از فارغ التحصیلان و دانشجویان دوره دکتری این رشته می باشند که به واسطه داشتن تجربه بالا در نگارش، ترجمه و پذیرش مقالات isi,isc, با موسسه امین همکاری می کنند.  همکاران این دپارتمان افتخار داوری مجلات ISI را داشته و با تجربه بالا آماده ارائه خدمات به دانشجویان و اعضای هیئت علمی در سراسر کشور می باشند.

 دپارتمان مهندسی صنایع موسسه امین آماده ارائه خدمات مربوط به مقالات ISI از مرحله ارائه موضوع به صورت رایگان به دانشجویان و اعضای هیئت علمی، آموزش و تدوین مقاله نویسی ISI، تدوین و نگارش مقالات دارای ضریب تاثیر، ترجمه فوق تخصصی مقالات به صورت روان ومفهومی و با کیفیت با ساختارهای مجلات مختلف و همچنین پذیرش 100 درصد تضمینی آنها در مجلات مورد تایید وزارت علوم می باشد (برای اطلاع از مجلات تقلبی به بخش مجلات فاقد اعتبار  وبلاگ مراجعه شود). ارائه مشاوره های مربوط به نوع مجلات و رفع اشکالات متقاضیان مجانی است.

مشاوره و تدوین پروپوزال و پایان نامه در گرایش های مهندسی

صنایع- صنایع، مهندسی صنایع-سیستم های اقتصادی و اجتماعی، و

مهندسی صنایع-مدیریت سیستم و بهره وری

 

انجام پروژه ها و پایان نامه های دانشجویی مهندسی صنایع در مقطع

کارشناسی ارشد و دکتری  

  مدل سازی انواع مسائل بهینه سازی در مهندسی صنایع از قبیل مسائل زنجیره تامین، زمانبندی، مکان یابی، برنامه ریزی تولید، و غیره در محیط قطعیت و عدم قطعیت (فازی و تصادفی)

طراحی و کدنویسی الگوریتم های فرا ابتکاری از قبیل الگوریتم ژنتیک (GA)، شبیه سازی تبرید(SA)، الگوریتم انبوه ذرات (PSO)، کلونی مورچگان (ACO)، رقابت استعماری (ICA) و …. در نرم افزار MATLAB

کدنویسی و پیاده سازی و حل مدل ها در نرم افزارهای بهینه سازی شامل LINGO ، GAMS ، CPLEX

الگوریتم های دقیق مانند الگوریتم دقیق شاخه و کران (Branch and Bound)، الگوریتم آزادسازی لاگرانژ (Lagrangian Relaxation)، الگوریتم دقیق تجزیه بندرز (Benders Decomposition)

تحلیل های آماری با استفاده از نرم افزارهای  SPSS، MINITABT ، LISREL و AMOS

روشهای تصمیم گیری چندمعیاره در حالت فازی و غیر فازی از قبیلAHP/ Fuzzy AHP, ANP/Fuzzy ANP, TOPSIS/Fuzzy TOPSIS, DEMETEL  PROMETHEE/ElECTREE, DEA با نرم افزارهای مختص هر روش و پیاده سازی در نرم افزار MATLAB

روشهای پیش بینی به کمک تحلیل رگرسیونی، شبکه های عصبی، سیستم استنتاج فازی-عصبی تطبیقی (ANFIS)، سری های زمانی، درخت تصمیم (Decision Tree)، سیستم های خبره فازی و نروفازی،

شبیه سازی سیستمهای گسسته با Visual Slam و ARENA و سیستم های پیوسته (پویایی سیستم ها System Dynamics) با استفاده از نرم افزار Vensim

کلیه پروژه ها و پایان نامه های انجام شده در موسسه امین دارای تعهد آموزش می باشند. همچنین تضمین می شود کارهای انجام گرفته، کارهای جدیدی باشند و دانشجویانی که مایل به انتشار کار خود در قالب مقالات کنفرانس (داخلی و خارجی) و مجلات علمی و پژوهشی (داخلی و خارجی) و مجلات ISI می باشند، می توانند از خدمات چاپ مقالات موسسه امین بهره مند گردند.

 

 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.